Gucci's nieuwe eyewearcampagne herfst/winter 2021-22 is een reis door tijd en ruimte aan de hand van een reeks beelden waarin de hoofdrolspelers worden vastgelegd met verschillende retro-telefoons.
De nieuwe campagne, opgenomen in Londen en Shanghai, verbindt de werelden van de twee steden door verschillende personages uit te beelden die spreken op ouderwetse mobiele telefoons, autotelefoons en hoteltelefoons. In een studio, een slaapkamer, de achterkant van een limousine en verschillende hotellocaties, tonen opvallende Gucci-dragers die aan de telefoon zijn terwijl ze nieuwste monturen dragen van dit seizoen.
De inspiratie voor deze brillen komt uit verschillende tijdperken en combineert retro-aantrekkingskracht en moderne verfijning in perfecte harmonie. Vormen met grote glazen en delicate profielen zijn gemaakt van dik, gefacetteerd acetaat en subtiel metaal met mooie afwerkingen. Dunne kettingen en versieringen voegen karakter toe, net als prachtige details, waaronder het in het "running G"-logo en het hartsilhouet. De nieuwe ontwerpen herinneren aan de jaren 80 en 90 en hebben een klassieke uitstraling door middel van opnieuw ontworpen mannelijke pilotenbrillen met opvallende dubbele neusbrugdetails en sierklinknagels.